در سیستم فروش

  • در نسخه جدید نرم افزار فروش ، میانبری از سیستم پخش این شرکت اضافه گردید . به طوریکه میتوانید فروش خود را به مناطق جغرافیایی مختلف تقسیم بندی نمایید و برای هر منطقه ویزیتور ها ی مستقل با پورسانت های مجزا ثبت و مدیریت نمایید . این امکان به شما کمک می نماید تا حدودی موارد مربوط به پخش محصولات خود را در سیستم فروش خود مدیریت نمایید .

در سیستم تولید

  • در نسخه جدید نرم افزارهای تولید مهفا این امکان وجود دارد که دوباره کاری هایی که روی یک محصول صورت میگیرد را ثبت و مدیریت نمایید . بدین صورت که اگر چنان چه از هر یک از مراحل تولید بخواهیم مراحل دیگر (opc relation)را بر گردیم شدنی ست . 
  • در نسخه جدید نرم افزار های تولید مهفا شما می توانید گزارشات نموداری از کارکرد پرسنل خط تولید خود دریافت نمایید . این گزارشات با اتصال به سیستم حقوق و دستمزد مهفا جهت محاسبه بهره وری و یا جریمه کارکنان قابل استفاده می باشد . ضمنا این گزارشات با توجه به میزان کارهر پرسنل در هر یک از خطوط تولید با توجه به حکم سازمانی در آن خط محاسبه می گردد . این بدان معنی ست که یک نیرو در دو جای مختلف از خط تولید با دو هزینه ی متفاوت کار کند و این گزارشات بر مبنای تسهم هزینه در همان خط محاسبه می گردد . بدیهی ست این موضوع بر روی بهای تمام شده ی تولید آن محصول تاثیر خواهد داشت .

در سیستم حقوق و دستمزد

  •  در نسخه جدید مهفا برای سیستم حقوق دستمزد ، با توجه به تغییرات کشوری صورت گرفته در مبحث مالیات حقوق با بروزرسانی نرم افزار خواهید توانست فایلهای مالیات را مطابق با فرمت جدید اداره مالیات و دارائی دریافت کرده و در سایت مربوطه آپلود نمائید.

در سیستم سفارشات خارجی

  • گزارشات مربوط به ثبت صورتحساب (Invoice) و محاسبۀ خودکار بهای صورتحساب با استفاده از پروفرما به گزارشات این برنامه اضافه شد . 

در سیستم اتوماسیون اداری : 

  • در نسخه جدید نرم افزار اتوماسیون مهفا ، جهت احترام به حریم شخصی افراد ، قابلیت حذف کامل چت های بین کاربران اضافه گردید . این امکان در حالی به این سیستم اضافه شده است که در تمامی فرم ها و قسمت های نرم افزار ، اطلاعات با فشردن دکمه حذف ، صرفا پنهان می شوند و حذف فیزیکی صورت نمی گیرد . اما در قسمت چت کاربران در صورتی که کاربری چت خود را با کاربری دیگر حذف نماید کلا حذف فیزیکی می شود و قابل برگشتن نمی باشد .

در سیستم حسابداری مالی : 

  • اضافه شدن گزارش مغایرت میان اسناد ثبت اتوماتیک شده از زیر سیستمها با اسناد مرجع آنها در زیر سیستم های مربوطه .

 در سیستم خزانه داری : 

  • در نسخه بروز شده ی نرم افزار خزانه داری مهفا ، گزارش صورت وضعیت پیمان اضافه گردید . این گزارش بر اساس منابع و مصارف ، طرف حساب ، تاریخ و ... تنظیم می شود . این گزارش جهت استفاده ی شرکت های پیمانکاری بسیار مفید و با ارزش می باشد .

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :